試験Salesforce-AI-Associate-JPN トピック4 問題15 スレッド
Salesforce Salesforce-AI-Associate-JPNのリアル試験問題集
問題 #: 15
トピック #: 4
問題 #: 15
トピック #: 4
AI を使用してオンライン顧客のショッピング エクスペリエンスをパーソナライズすることで、組織はどのようなメリットを得られるのでしょうか?
おすすめの解答:B 解答を投票する
"An organization benefits from using AI to personalize the shopping experience of online customers by increasing customer satisfaction. AI can help provide customized and relevant product recommendations, offers, or content based on the customers' preferences, behavior, or needs. AI can also help create a more engaging and interactive shopping experience by using natural language processing (NLP) or computer vision techniques. Personalized shopping experiences can improve customer satisfaction by meeting their expectations, needs, and interests."
相沢** 2024-05-08 03:26:27
コメント
他人の解答コメントを賛成するのも、その解答に一票を入れることになります。したがって、すでに同じ意見の投票コメントが存在する場合、新規コメントをする代わりに賛成することもできます。
コメントを通報する
コメント中
今すぐ 新規登録 / ログイン (無料です)。